HTML

A blog elköltözött

Folytatás itt található: babakonyha

babakonyha

A sütés-főzés egyik nagy szenvedélyem, és olyan régről ered, hogy talán mondhatom, hogy a babakonyhában kezdődött. Már régóta fontolgattam, hogy blogot kezdek, és megörökítem a kis konyhámban születő finomságokat,. A névhez hűen bébiételekről is fogok irni rendszeresen, bár egyenlőre egy nagyon rossz evő gyermekkel áldott meg a sors, azért mindig próbálkozunk.

Címkék

12 hónapos (10) 6 hós (1) 8hónapos (1) 8 hónapos (1) aszalt (1) ázsia (1) az új blog (1) bébiétel (5) brokkoli (1) citrom (1) csirke (2) desszert (2) dió (1) édes (9) fánk (1) főétel (3) fokhagyma (1) fóliás (1) gabona (1) gomba (1) gyümölcs (4) gyümölcskenyér (1) hal (1) hús (1) kalács (1) kenyér (1) kókusz (1) köret (2) krumpli (1) leves (3) magyaros (1) meggy (3) paradicsom (1) pekandió (1) pizza (1) pogácsa (1) pulyka (1) reform (8) rizs (1) sós (4) spárga (1) spenót (3) sült (1) sütemény (6) szülinap (1) tejmentes (2) tészta (3) tojás (1) tojásmentes (1) torta (1) túrós (2) vega (5) vkf (1) zöldség (8)

Babázás

Babás blogunk , ahol olvashatsz babahordozásról, mosható pelenkázásról, és mindenféle egyéb babaságokról.

Babámmal a konyhában

2009.05.13. 22:17 Ágianyu

Spenótos spagetti

Címkék: spenót zöldség tészta 12 hónapos

Megint spenót. Nem tudom megunni. És úgyis kell a vas!

 

Babáknak 12 hónapos kortól adható turmixolva vagy apróra vágva.

Hozzávalók (2 főre):

 

25-30 dkg friss leveles spenót

1,5 dl főzőtejszín

bors

szerecsendió

3 gerezd fokhagyma

1 kiskanál étkezési keményítő

reszelt parmezánsajt

20 dkg (teljeskiörlésű) spagetti

 

Egy nagy fazék vizet tettem fel a spagettinek.

A spenótot alaposan megmostam és a vastag szárakat lecsipkedtem. A leveleket nagyobb darabokra tépkedtem.

Egy serpenyőbe öntöttem a tejszín felét és forralni kezdtem, rádobtam a spenótot, és lefedve néhány percig főztem, ami alatt szépen összeesett. Közben kifőztem a tésztát is.

A spenótot sóztam, borsoztam és rátettem az összezúzott fokhagymát, majd reszeltem rá egy kevés szerecsendiót. A keményítőt összekevertem a maradék tejszínnel, és ezzel nyakon öntöttem a spenótot, még egyet forraltam rajta és kész.

A spagettire szedtem a finom tejszínes spenótot és megszórtam egy kevés parmezánnal.

 

És ezzel még nincs vége a spenótszezonnak!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://babakonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr301120243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása